رواية انا لست ضعيفة الفصل 1 شخصيات الرواية شهد حسين عبد المقصود خريجة كلية التجارة عمرهاسنة متناسقة القوم بيضاء البشرة عسلية العينين جاسر محمد منصور اسماعيل مدير عام شركة للمقاولات عندة 32 سنة شاب مستهتر بتاع بنات خالد صديق جاسر 31 شاب مكافح خريج كلية الحقوق بيشتغل عند جاسر سهام بنت جميلة وبتعشق جاسر عندها 26 من اسرة غنية رحاب بنت خال شهد وصندوق اسرارها رحمة بنت خالة والدة شهد فتاة طيبة عندها رجل فيها شبة شلل ساكنة مع والدتهاالسيدة نبيلة فى احدى قرى الارياف وليها اخت متزوجة وقاعدة مع زوجها فى السعودية مشيرة اخت شهد الشقيقة فى تانية ثانوى عام باقى اشخاص الرواية هنتعرف عليهم مع الأحداث جاسر مبروك ياعروسة شهد الله يبارك فيك هادخل اغير جاسر اتفضلى وفون جاسر رن جاسر الوووو خالد خلصت يااسطى ولا الله يرحمك يارجولة جاسر اتلم يا بارد احنا لسه وصلين هى بتغير نص ساعة اكون خلصت خالد مش كنت خلصت هنا اية لزوم السفر والتعب جاسرانا قولت ارتاح من الشغل شويه وابعد عن الزفتة سهام خالد وهو هتعمل اية بعد كدة جاسر اشبع منها وبعدين وانا مروح انزلها عند اهلها وتانى يوم ورقتها توصلها خالد بس كدة حرام جاسر ماابوها لهف خمسين الف مهر وقعد يتشرط علية خالد إنت بجد مفترى وهى ذنبها اية جاسر ذنبها انها دخلت دماغي ورفضت السكة الشمال خليها تشرب خالد طب سبها على ذمتك شويه حرام ترجع لأهلها مطلقة بعد أسبوعين جاسر فكرة تصدق هاخليها تقعد خادمة عندى بدل ما سعدية كل شوية تعبانه واهو اطلع منها بمصلحة خالد على فون ياكبير جاسر تمام يلا ورايا شغل واتلفت لقى شهد وراه جاسر انتى هنا من امتة شهد لسه جاية معرفتش افتح السوستة لتكملة القصة اضغط على الرقم 2 في السطر التالي شهد ممكن اغير جاسر ممكن بس بسرعة شهد جرت وسابتة ودخلت الاوضة قفلت الباب ورمت الفستان على السرير ودخلت الحمام وقعدت تبكى فهى سمعت كل كلامة وحاست اد اية هى لعبة في ايدة وانة إنسان معندوش ضمير جاسر شهد خلصتى انتى ياهانم انتى نمتى ولا اية شهد مسحت دموعها وقالت وحياة دموعي دى لاخليك ټندم على اللى انت عملتة فية وخرجت من الحمام لبست بيجامة بكم وفردت شعرها وفتحت الباب وخرجت لاقيتة قاعد بيفرج على فيلم اول ما شافها اټصدم جاسر اية اللى انتى لابسة دة قومى غيرى الزفت دة هى الست الوالدة معرفتكيش تلبسى اية ليلة الډخلة شهد اصل مفيش دخلة جاسر نعم ياختي سمعينى تاني جاسر بتقولى اية سمعينى تانى جاسر لا غورى من وشى دلوقت شهد دخلت المطبخ جهزت طبق لنفسها وقعدت على كرسي على طربيزة المطبخ تاكل وتفكر فى المصېبة اللى هى فيها وقعدت تكلم نفسها عقلها وربنا لاعلمك الادب ياجاسر بية عقلها ماانتى لو اتسهلتى معاه واخد حق مرة خلاص هتبقى تحت رحمتة وبعد مايشبع منك مفيش قدامك بعد كدة غير انة يرميكى فى الشارع ويطلقك وترجعى بخبتك لاهلك ومحدش هيرحمك مهى عروسة أطلقت بعد أسبوعين اكيد فيها عيب او ياخدك خدامة بلقمتك قلبها لية تسبقى الۏحشة مش يمكن يطلع كويس عقلها بطلى هبل دة إنسان مهندهوش لاضمير ولا اخلاق وعلشان كدة ورحمة امى لاعلمك الادب ياجاسر بية وكملت اكلها وقامت عملت اتنين عصير ودخلت عند جاسر وقالت جاسر اشرب عملتلك عصير وحطت الكوب ادامة وقعدت تتفرج معاه لتكملة القصة اضغط على الرقم 3 في السطر التالي جاسر مش عوز اشرب زفت والعذر دة هيخلص امتى رحاب صبحية مباركة ياعروسة اية سيابة عريسك ليه اية هو طلع مبيعرفش ولا اية ههههههههه شهد على أساس أنى عروسة دانا طلعت احقر الناس يابنت خالى رحاب ليه بتقولى كدة دانتى ست الناس شهد مش باين ياحبيبتى المهم نصيبى كدة وكل مقدر ومكتوب ادعيلى رحاب اتكلمى يابت مالك احكى انا سمعاكى الا والله اجيلك شهد هاقولك ياستى وحكت لها الحوار اللى دار بين جاسر وصاحبة وف الاخر قالت لوانتى مكانى هتعملى اية رحاب ارجعى بسرعة انفدى بجلدك رحاب طب هتعملى ايه شهد أكيد ها عافر معاه لحد ياما يفوت شهرين تلاتة وياما يتربى ويكون إنسان كويس رحاب ربنا يصلح حالك ويحفظك شهد يارب العالمين امين بلاش حد يعرف ماشي رحاب مټخافيش ابقى طمنيني عليكي شهد حاضر سمعت فون جاسر بيرن طنشت اول وتانى مرة وفى تالت مرة اخد الفون لقت اسم خالد اللى كان مكلمة امبارح دخلت شهد جاسر فونك بيرن جاسر اخدة من ايدها ورد جاسر وشى امك فقر محصلش حاجة عندها عذر ياعمى هى ناقصة انا مش طايق نفسي خالد طول بالك ايام وتعدى جاسر اقفل عوز اكمل نوم منمتش الا الصبح سلام شهد احضرك تفطر دلوقت جاسر لا غورى من وشى صباحك زفت انا هنام شهد حاضر وخرجت فتحت التليفزيون وقعدت تقلب فى القنوات فجأة وجاسر صحى جة اخد الريموت من ايدها وقال قومى حضرى الفطار بسرعة وزقها جامد شهد براحة ياجاسر انا مرأتك مش جيبنى من الشارع جاسر انتى مش اكتر من نكمل بكرة بأذن الله هبة أحمد بنت الجهمى الفصل 2 لتكملة القصة اضغط على الرقم 4 في السطر التالي جاسر انت هنا مش اكتر من خدامة لية ولكل اللى يجى عندى بفلوسى اشترى عشرة زيك جاسر انتى تسمعى الكلام وتنفذى من غير نفس شهد اهو دة اللى مستحيل يكون طبعا انا قلت انا مش خدامة بس ليك انا تحت رجليك انما حد غيرك لا قام جاسر ولوى دراعها خلف ظهرها وقال غورى من وشى شهد برافو عليك اثبت انك راجل وعندك عضلات وبتفترى على مرأتك شهد مش انا اللى بقول دربنا هو اللى قال كدة على لسان رسول صل الله عليه وسلم شهد لو روحي هتطلع مش هزل نفسي ليك شهد بلاش علشان خاطر ربنا مش عوزة اكرهك جة الدكتور ناصر والممرضات اخدوها ودخلت على العمليات هو قعد خارج الغرفة مر ساعتين وبعدها خرج الدكتور جاسر بص فى الارض وقال انا جاسر انا هاخدها اول ما هتفوق وامشى جاسر دى مرأتى دكتور ناصر انت انسان عديم الاحساس وسابة ومشى جاسر للممرضة هي عاملة اية ترن ترن ترن جاسر ايوة يازفت اخلص خالد عامل اية صوتك مالة خالديانهارك اسود انت هببت اية منك لله انت مش بنى ادم جاسر انت بتكلمنى كدة ازاى انت نسيت نفسك ياواطى خالدانا فعلا نسيت نفسي وفوقت وبقولك علشان العيش والملح انسى انك عرفتنى فى يوم جاسر فى ستين داهية وقعد ووضع رأسه بين يدية الاستاذ محمد والد جاسر تر ترن ترن جاسر ايوة يابابا خير فى حاجة الاستاز محمد انت فين يازفت جاسر انا فى الشالية يومين وجاى الأستاذ محمد بتهبب اية عندك الصبح تكون على مكتبك جاسر مستحيل طبعا انا عندي مصېبة هنا لما اخلص منها الأستاذ محمد لية تكنش فعلا اتزوجت البنت السكرتيرة بتاعتك جاسر ايوة اتجوزتها عندك مانع الأستاذ محمد هات مرأتك تعالى عيش معانا وبطل سرمحة لتكملة القصة اضغط على الرقم 5 في السطر التالي وكمان معلش هاتعبك معايا وانا هنام شوية سناء طب خلى وانا هاجيب على حسابى شهد لا اسمعى الكلام سناء حاضر ياحبيبتى جاسر خبط ودخل انا جبت اكل خدى كلى هتعرفى ولا ااكلك بنفسى شهد بصت ناحيه الحيطة وسكتت جاسر حط الاكل جنبها وسابها وخرج ترن ترن ترن جاسر الوووو ايوة ياسهام فى حاجة سهام فينك مش باين هو انت مسافر ولا حاجة جاسر عندي شويه شغل بخلصهم انتى كويسة سهام لا طول ماانت بعيد عنى بكون مش كويسة جاسر هاقفل دلوقت سلام سهام مع السلامة ابقى طمني عليك جاسر حاضر وقفل الفون عند والد شهد فريدة عوزين نحط للولاد كل عيل 15000 جنية فى دفتر توفير والخمسة الباقين هاتهم اجيب بيهم حاجات لية وللبيت حسين فلوس ايه اللى بتتكلمى عليهم فريدة نععععممممم يااخوية الفلوس اللى دافعها المحروس جوز بنتك مهر حسين مهر يعنى الفلوس بتاعة شهد فريدةعلى جثتى دانا اۏلع فيك وفى البيت اخلص الا انت عارف انا اقدر اعمل ايه حسين حرام عليكي تاكلى حق ولية فريدة نعم ياعنية دى واقعة على واحد معاه شيئ وشويات مش زينا حسين بصوت واطى يخرببيتك ست مفجوعة فريدة يتقول حاجة ياسبعى حسين لا بس مش المفروض مشيرة تاخد هى كمان نصيب من الفلوس فريدة لا يعنية ملهاش كفاية انى مستحميلها وهى مبتجبش مليم حسين حرام عليكي البنت غلبانة فريدة مليش فى انت تنزل بكرة تعمل لكل عيل دفترة توفير حسين طب علشان خاطر ربنا نعمل دفتر لمشيرة حتى ب 5000 جنيه فريدة والنبى ولا مليم دة حق عيالى حسين امرى لله حاضر ياستى فريدة احبك لما تسمع الكلام حسين تصبحى على خير نرجع لشهد الدكتور ناصر عاملة ايه دلوقتي شهد الحمد لله بخير الدكتور ناصر طب هتعملى ايه شهد لو قولت لحضرتك انى هاشوف مكان اقعد فيه وهاشتغل وأكمل حياتي مع نفسي بس خاېفة من نظرة المجتع ليه بس هاتصرف دكتور ناصر انت بنت قوية وجدعة شهد دة الظاهر انما جوية ضعيفة زى ريشة اللى فى مهب الريح دكتور ناصر هتعملى اية مع الاخ اللى برة دة هتقولى اية فى المحضر شهد هاقول انى وقعت من على السلم وهو مجاش ناحيتى دكتور ناصر طب ليه افهم شهد علشان اعرف ارحل بسلام من غير ما يعرف انى هاختفى من حياته دكتور ناصر ممكن الفون بتاعك شهد اتفضل دكتور ناصر ادى رقمى سيفتة والاكونت بتاعى ورقم الواتس كمان فى اى وقت عوزة حاجة تحت امرك شهد ربنا يخليك اشكرك كدة هتتعب معايا انا بغلس على كل اللى اعرفة دكتور ناصر وانا تحت امرك انا عندى بنتين فمتخفيش منى شهد ربنا يكفيهم شړ غدر الزمن جاسر فتح الحجرة ودخل وقال انتم بتعملوا آية مع بعض دكتور ناصر الزم حدودك واخرج برة جاسر مش انا اللى يتقال له الكلام انت متعرفش انا مين دكتور ناصر طز جاسر انا هاعرفك ازاى تتعامل مع الفصل 4 لتكملة القصة اضغط على الرقم 6 في السطر التالي دكتور ناصر الزم حدودك واطلع برة جاسر مش انا اللى يتقال لة الكلام دة انت متعرفش انا مين دكتور ناصر طز جاسر إنا هاعرفك ازاى تتعامل مع اسيادك دكتور ناصر اخرج برة عبدة ياعبدة جة عبدة يجرى نعم دكتور تحت امرك دكتور ناصر هات الامن يطلع الشيئ دة برة وميدخلش هنا تانى جاسر خرج من نفسة وهو بيبرطم دكتور ناصر خلى بالك فى وكيل نيابة جاى يفتح المحضر بكرة شهد تماما أنا عوزة التقرير بحالتى ممضى ومختوم عوزة احتفظ بية للذكرى الحلوة وبكت دكتور ناصر طولى بالك لعلة خير شهد ان شاء الله خير تصبح على خير دكتور ناصر وانتى من اهلة انا نبطشية لو عزتى حاجة شهد تمام وفتحت حسابها وقعدت تتصفح شوية ولقت رحمة بنت خالة امها فاتح شهد ازيك يارحمة عاملة اية بصى انا هاقفل دلوقتي بس عوزة اكلمك فى حاجة ضروري تصبحى على خير وقفلت فونها و نامت أما جاسر روح الشالية واكل وشرب شاى ونام من كتر التعب صبااااااح يووووووووم جديد سناء ياصباح الفل على القمر يلا يابت ياشهود نفطر الاكل ساخن والشاى فى المج الحرارى بتاع زوج بنتى بقولك خدية مش خسارة فيكى هههه شهد انا فعلا هاخدة ذكرى منك بس فطرو وشربوا ولقم الباب بيخبط سناء ادخل وكيل النيابة السلام عليكم شهد وعليكم السلام وكيل النيابة أنا حمدى السيد وكيل نيابة شهد اتشرفت بحضرتك حمدى نفتح المحضر حمدي يعنى مش بتتهمى حد شهد ايوة وبشكر اهتمام حضرتك حمدي خليها تمضى ياابنى وحصلنى شهد استاز حمدى انا بشكرحضرتك مرة تانية فى حاجات كتير ممكن تنكسر جوانا ولا حبس واى شيء ممكن يرجعها خلي ربنا هو اللى يحاسب مع الف سلامه جاسر كان جة وشاف حمدي وهو طالع من عند شهد فقال انا تحت امرك يااستاز مش حضرتك وكيل النيابة برضه حمدى بس مرأتك طلعت ست جدعة وقالت انها وقعت من على السلم جاسر فتح بقة واټصدم من تصرف شهد سناء ليه عملتى كدة شهد دة معاة السلطة والمال هيخرج منها وساعتها مش هاعرف أعيش حياتي في هدوء ساعتها يااما هاعيش معاه خدامة مذلولة يااما هارجع اعيش مع مرأت بابا اللى مش طايقة نفسها سناء ياحبيبتى يابنتى دانتى مليانة هموم ربنا ييسر لكى الامر شهد يارب والله انا حبيتك سناء خلى بالك من شويه الډم اللى عندك واضحكى كتير علشان انا دمى خفيف شهد هو انتى هتزلينى علشان اتبرعتلى بكيس ډم هههههههه سناء ايوة انا خيرى عليكي اوعى تنسى شهد انتى حنينة اوى ربنا يبارك في ولادك يارب سناء يارب هاروح اشوف ورايا اية شهد ماشى الله يقويكى جاسر خبط سناء وهى خارجة فتحت الباب ادخل بس متتأخرش الا الدكتور علي وشك يمر لتكملة القصة اضغط على الرقم 7 في السطر التالي جاسر حاضر خرجت سناء جاسر صباح الخير عاملة ايه دلوقتي شهد الحمد لله تمام جاسر عملتى كدة ليه شهد علشان وكلت ربنا هو اللي هياخد حقى انا كنت ضعيفة وانت استقويت عليه وانا عارفة انى دلوقتي كنت اقدر اخد حقى حتى لو بالشوشرة على سمعتك انا عوزة انام ممكن جاسر خرج ساكت تانى يوم جة دكتور ناصر وكشف على شهد وقال انتى الحمد لله بقيتى كويسة ممكن تخرجى النهاردة اية رأيك شهد ياريت يادكتور بس ليه طلب عند حضرتك دكتور ناصر انا عارف انى ود مز كل البنات الحلوين بتحبنى هههه خلصى واعترفى شهد هههههههه انا مليش اخوات على الطرابيزة هو والقسيمة انا فى الاوضة اللى جنبك لو عوزة حاجة شهد حاضر مر يومين وشهد بدأت تتحسن بالتدريج وثالث يوم قررت تنسحب من حياتة وبهدوء وجاسر رجع الشركة وباباها سألة الاستاذ محمد جاسر تعالى عوزك الاستاذ محمد متتأخرش جاسر حاضر ياحاج جاى على طول جاسر للسكرتيرة هبة هبةتحت امرك جاسربية جاسراتصلى بالاستاذ خالد هبة الاستاذ خالد قدم استقالتة من يومين واخد اخلاء طرف جاسر مين اللى واقف على اخلاء الطرف هبة والد حضرتك جاسر طب روحى انتى وخرج راح مكتب ابوه جاسر ازيك ياحاج صحتك كويسة انا راحت ماما قالت انك مسافر الاستاذ محمد انت خلاص معدش عندك ډم بقالك اد اية مجتش الشركة جاسر حوالى 14 يوم الاستاذ محمد يابرودك يااخى شاطر فى سحب الفلوس على فكرة هو انت فعلا اتجوزت السكرتيرة بتاعتك جاسر ايوة وقاعدة معايا فى الفيلا بتاعتى الاستاذ محمد هات مرأتك وتعالى عيش معانا جاسر انا كدة مرتاح الاستاذ محمد علشان تتسرمح براحتك على العموم انا جاى بكرة اتغدا معاكم واتكلم مع مرأتك جاسر لا بلا الفصل 6 لتكملة القصة اضغط على الرقم 8 في السطر التالي الاستاذ محمد علشان تتسرمح براحتك على العموم انا جاى بكرة اتغدا معاكم واتكلم مع مرأتك جاسر لا بلاش دلوقت خالص خاليك بعد اسبوعين كدة الاستاذ محمد لية بئا اكيد عامل مصېبة جاسر ولا مصېبة ولا حاجة انا تمام اهو الاستاذ محمد علشان خاطر انت عريس ماشى روح خلى بالك الاسبوع الجاى هتنزل تخلص البضاعة من الجمارك طلما خالد استقال جاسر يومين كدة ارجعة بامر الله سلام بئا وركب عربيتة وفى الطريق فونة رن جاسر الوووو مين معايا سهام ازيك ياجسوووور وحشنى كتير جاسر انا كويس انتى عاملة اية سهام ازاى تحط رقمى فى البلاك جاسر ابدا ياسهام ممكن تكون شبكة بقولك مبتشوفيش خالد سهام خالد شفتة امبارح هو اشتغل فى مكتب محامى قريبى جاسر اوكية سلام دلوقت سهام هنتجتمع الخميس اكلم الولاد جاسر بسرعة لا لا متكلميش حد سهام لية بئا جاسر علشان انا مسافر لمدة اسبوعين سهام انت بتتهرب اكيد وراك حاجة كبير سلام جاسر سلام وقفل وكان وصل الفيلا جاسر سعدية سعدية انتى فين سعدية ايوة يابنى حمد الله على سلامتك احضرك الغدا جاسر شهد اكلت واخدت العلاج سعدية ايوة يابنى وهى نايمة من شوية جاسر اعملى حسابك بابا جاى يتغدا معايا بكرة سعدية حاضر بكرة انزل اجيب الطلبات واجهز الاكل جاسر تمام حضريلى اتغدة سعدية حاضر شهد سمعت الحوار كلة وقررت تمشى بكرة جاسر دخل اوضتة شهد لقاها نايمة خرج اتغدا ونزل قامت شهد ودخلت اوضة نوم جاسر ولمت كذا عباية بطرحتها وكذا طقم بيتى وحطة الشنطة تحت السرير ومسكت ورقة وقلم وكتبت بابا حبيبى بلاش تدور علية لانى خلاص هاعيش مع نفسى ولنفسى انت بعتنى وقبض التمن والبضاعة المباعة صعب ترجع خلى بالك من مشيرة ومن اخواتى وقول لطنط فريدة تطمن مش هاتقل عليها بابا اعتبرنى مت فانا فعلا كل حاجة جوايا ماټت سبنى يمكن القاكى نفسى واكمل حياتى بعيد عن زل طنط فريدة ومزلة زوجى اللى قال انة دفع تمنى ليك انا مسامحك ارجوك خلى بالك من مشيرة وقول لطنط فريدة كفاية اللى انتى وولادك اخدتوا منى فابعدى عن مشيرة الا هابعت اخدها وساعتها هاخد كل حاجة بتاعتى وهى عارفة انا بقصد اية وقادرة اعمل اية لتكملة القصة اضغط على الرقم 9 في السطر التالي بنتك شهد هتوحشنى يااغلى الناس وكتبت رسالة تانية لجاسر انا جايت معاك مش خوف ابدا انا جيت معاك علشان ارتب حياتى فى هدوء وكلمت رحمة على الوتس واخبارتها انها ستذهب الية بكرة وهتبقى تكلمها وهى خارجة من الفيلا وخرجت لقت دادة سعدية فى المطبخ فقالت لها عوزة كوبية شاى ممكن سعدية حاضر وهاجيب ليكى سندوتشات كمان شهد ماشى يادادة ربنا يكرمك معلش تعباكى معايا سعدية مفيش تعب انتى زى بنتى ربنا يسعدكم شهد هادخل اصل دايخة يادادة سعدية انا خلصت وجاية وراكى شهد اكلت ونامت وجاسر جة فتح الباب عليها لقاها نايمة خرج نام هو كمان صبااااااااااح يوم جديد شهد فضلت نايمة صاحية فجاسر خبط ودخل جاسر صباح الخير بابا جاى يتغدا معانا النهاردة ياريت تقعدى تأكلى معاه علشان ميزعلش شهد ينور حاضر جاسر انا نازل الشركة عوزة حاجة شهد لا شكرآ جاسر خرج وقال سعدية فطرى شهد قبل ماتنزلى سعدية حاضر يابنى شوية وجابت الفطار والشاى لشهد وقالت انا هنزل علشان الحق اجهز الغدا وانتى ابقى حطى الصنية على الطرابيزة اللى جنبك شهد حاضر يادادة بالسلامة وفطرت وسحبت شنطتها بعد وحطت الحاجة على الطرابيزة واخدت قسيمة الزواج وعلى الشارع عدل صالح الغفير على فين ياست هانم شهد رايحة اشوف بابا وجاسر هيحصلنى يتغدا معانا صالح طيب استنى اجيبلك تاكسى شهد ياريت ياعمى صالح صالح جاب التاكسى وجة شهد ركبت وقالت تشكر ياعمى صالح ويدوب شارعين وقالت للسواق على جنب ياسطى خد اجرتك كتر خير السواق دة كتير اوى يااستازة شهد انا مسامحة ربنا يسهللنك وسبتة ومش٠٠٠٠٠٠٠ الفصل 7 اسفة على التأخير كان عندى ظروف السائق بس دة كتير اوى يااستازة شهد انا مسامحة ربنا يسهللك ومشت لحد مااختفت من قدام السائق وشاورت لتاكسى تانى وركبت وبعتت رسالة لرحمة تخبرها بأنها فى الطريق الى الموقف رحمة هالبس وانزل وابقى كلمينى فون علشان هاقفل الجهاز وانزل سعدية شهد قومى اشربى العصير ة هى راحت فين اشوفها فى اوضة جاسر بية مش هنا راحت فين دي يا صالح مشوفتش شهد لتكملة القصة اضغط على الرقم 10 في السطر التالي صالح اناجبت ليها تاكسى لما قالت انها هتروح عند اهلها وجاسر بية هيحصلها يتغدوا سوا سعدية يانهارك اسود دالبية الكبير هيجي يتغدا هنا بكدة أكيد لازم اتصل بجاسر بية ربنا يستر صالح انا كتبت رقم التاكسى جاسر بيراجع اوراق مع ابوة فونة رن جاسر الووو خير ياسعدية فى اية سعدية اصل الست شهد جاسر مالها انطقى سعدية انا جيت لقيتها سابت الفيلا ومشت الأستاذ محمد فى اية ياولد طمنى جاسر دانتم يومكم اسود انا جاى الأستاذ محمد فى اية يابنى طمنى مالها مرأتك جاسر سابت الفيلا انا ماشت الأستاذ محمد استنى انا جاى معاك وقام وامر السكرتيرة بتأجيل اى مواعيد وركب مع ابنة وراحوا الفيلا جاسر دخل يجرى يبحث عنها في كل مكان لحد ما وجد شبكتها والفون وخطابين واحد لة والتانى لابوها حسين لفت نظر ابوة صورة شهد ووشها الازرق المتنفخة فقال لة الأستاذ محمد انت اللى عملت فيها كدة جاسر بص فى الأرض وقال ايوة بس جاسر قعد يقرأ الورقة بتاعتة لتكملة القصة اضغط على الرقم 11 في السطر التالي https://www.facebook.com/share/p/18h6qoooNA/